Obserwatorzy

poniedziałek, 13 lipca 2015

SENSIQUE swatche + makijaz nowosc z Drogerii Natura




Hej  :)
Krótki post o który mnie prosiłyście ;)
A mianowiscie : swatche nowości od Sensique.

Przedstawię Wam 12 nowych kolorów które są już dostępne w Drogeriach Natura.


Od Producenta:

Marka SENSIQUE przedstawia kolekcję nowych gorących kolorów nie perfumowanych cieni do powiek DIAMOND SHINE EYESHADOW 

Satynowy lub perłowy połysk dodaje makijażowi oczu głębi i elegancji. Cienie idealnie dopasują się do cery opalonej letnim słońcem!


(Waga 2 g / Cena 6,99 zł)

_____________________________________________


Teraz zdjęcia na żywo :)
znajdziecie tu 
Cienie perłowe,matowe i z drobinkami.
Najbardziej  podobają mi się te matowe oraz jeden mój faworyt- który jest najcudowniejszy ze wszystkich a mianowicie nr 142 - złoty,perłowy :)

Cienie perłowe są bardzo delikatne na oku.
Dobrze się blendują,nie osypują się i w zależności od cienia każdy ma inną pigmentację.
Te jaśniejsze odcienie są bardzo subtelne trzeba dobrej bazy aby wyciągnąć intensywny kolor ;)

Ja je bardzo lubię i wracam do nich często - polecam szczerze :)














I cała moja Nowa kolekcja.
Pojemniczki mają plastikowe ,przeszklone wieczko co powoduje,że łatwo znaleźć ulubiony cień.
Ja te cienie wszystkie "stapiam" od spodu i wyciągam z kasetek .
W ten sposób mam wszystkie w jednej paletce magnetycznej- cienie mają bardzo dobry magnes od spodu więc każdemu to polecam ;)










I standardowo makeup z użyciem tych cieni ;)











Zostawcie po sobie komentarz- jeśli interesują Was takie posty ;)
Może macie jakąś propozycje w jaki inny sposób pokazać Wam nowości kosmetyczne,tak aby Wam się łatwiej oglądalo i czytało Bloga ;)




Justyna

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają świetnie! a makijaż cudowny jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory tych cieni ;) A makijaż przepiękny, bardzo mi się podoba :) Jak dla mnie idealnie! ♥

    Miłego dnia :)

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolory :) I cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze żadnego cienia z tej firmy, a są takie piękne :)

    Świetny makijaż, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie używałam ich jeszcze nigdy, ale myślę, że za jakiś czas z pewnością je przetestuję. Na ten moment jestem bardzo zadowolona z kosmetyków do makijażu z firmy https://eveline.pl/kosmetyki-do-makijazu i fajnie, że można je zamawiać od razu z oficjalnego sklepu.

    OdpowiedzUsuń